sur & vrång

det är min lediga helg, fredag-söndag.
how awsome!
men jag har fortfarande inte fått mina paket och nu börjar jag bli riktigt sur.
hade sådana bra tankar idag om att göra en plåtning osv.
men har inte fått mina saker så jag kan genomföra något.
bajs bajs bajs.
ska alldeles strax bege mig till höör för att sola och få lite färg.
eftersom att vädret här hemma bokstavligt talat SUGER.
regn och skit hela tiden.
senare blir det att bege sig till hörby, umgås med berg samt inom kära svärmor och hämta grejer som Andy skickat med henne.
blir nog en trevlig kväll när jag väl kommer till skott.
måste köra strax om jag ska hinna med allt idag.
färga hår & grejs med, träffa ronja osv osv osv.
AAAAAAAAARGH, varför kommer aldrig posten...
nej nu ger jag upp och beger mig, minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0