some sparkle.

Could need some sparkle in my life right now.



Men om 14 dagar kommer jag nog se glitter över allt, för då får jag äntligen träffa min så enormt saknade pojkvän.
Galet att det bara är 14 enstaka dagar kvar, jag tror att längtar sönder lite haha.
Underbar känsla, men nu är jag trött på att sakna.
Har hört att det ska vara nyttigt, men jag tycker de har varit sjukt ohälsosamt. PUNKT.
Kom hem från jobbet för ca en timma sen, nu blir det soffan och ett avsnitt OC innan sängen kallar.
Imorgon är första gången på 2 veckor som jag ska jobba en tidig morgon.
Får la se om jag är människa imorgon bitti, troligtvis inte.
Efteråt blir det på med mjukis och mys med fina vänner till någon bra film är de bestämt.
Låter awsome i mina ögon.
Finns bara en sak som fattas mig.
DU DU DU & DU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0