dagen börjar bli lite bättre

ett av paketen har kommit, men detta innehöll inget smink och de är de jag ser framemot the most.
men det får gå än så länge, helt enkelt.
lite schysta kläder är ändå ok.
fått lite fler fräknar då jag varit och solat, not ok däremot haha.
men jag vet någon som kommer gilla det.
jag kan vara ganska gullig faktiskt.
well, nu ska jag alldeles strax sätta igång och städa min våning.
men får vänta eftersom min styrmor har kund och hennes klinik ligger intill.
inte så lätt att koppla av inne hos henne med damsugar ljudet igång kanske, nejnej.
så chillar vid datorn och försöker klura ut hur jag ska spendera denna dagen plus kvällen.
eftersom att det skiter sig lite om jag inte får min makeup innan kvällen..
skulle ju gjort någon rolig sminkning på emma & klätt ut henne, haha.
men nehepp.
AJA, färgning av håret väntar.
återkommer senare.
BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0