bara för dig.

(gräslig bild, men den bjuder jag på, haha).









Och ja, detta inlägget är bara till DIG.
Eftersom du senast idag tjatade om att jag varit så dålig på att uppdatera.
Jag kommer bli bättre så fort du hjälper mig med en hemsida, så se till.
Jag har haft så väldans mycket att stå i på sista tiden med jobb, makeup osv.
Svårt att hålla allt samman.
Och sen är det ganska så exakt 16 dagar kvar.
Om 30 minuter är det 15!!!! (ifall du inte klarar av matten där, älskling).
Jag tror att jag längtar sönder snart.
Har försökt att föreställa mig hur det kommer att kännas när jag ser dig för första gången på över 3 månader.
Men det går verkligen inte.
Jag kommer nog tappa greppet lite.
Men det gör inget, inte då.
Inte i din närhet.
Jag vet att du finns där och fångar mig alltid.
Det har varit ett par upp & ner dagar nu ett tag.
Men vi jobbar på det.
Inte visste jag att det skulle vara så svårt att sakna någon.
Känner mig ibland som ett tjurigt barn, men det är verkligen inte lätt alltså.
När saknaden blir så stor att man inte vill prata med någon om det och samtidigt som man inte kan få ut vad man känner så är de precis som att gå rakt in i en vägg.
Man bryts ner totalt.
Hemskt med andra ord.
Men samtidigt helt underbart.
För känslan jag har nu, längtan efter dig.
Den är verkligen enorm.
Och det slår allt med hästlängder.
Att man ens kan sakna en människa så mycket.
Att du tagit mitt hjärta med storm.
Jag vet att vi tar oss igenom detta, utan problem.
Så länge vi gör det tillsammans.
JAG ÄLSKAR DIG.
Nej nu ska jag faktiskt hoppa i kojs.
Slutade 22 ikväll, sen har jag gjort en massa makeup läxor på det.
Så är verkligen slut som artist nu.
Godnatt på er.
Och detta är kanske de sista inlägget på ett tag.
Men ska tjata på min pojkvän så han hjälper mig att fixa något annat.
Får slå våra kloka huvuden ihop, minsann.
PUSSSENHEJEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0