nedräkningen har verkligen börjat

Känner mig som ett barn varje dag jag vaknar och kommer en dag närmre.
Som när man var liten och kollade julkalendern, man hela tiden var en dag närmre och man fick öppna en lucka på julkalendern.
Men jag har bara en lucka att öppna.
Och den får jag öppna om 11 dagar idag.
Alldeles snart 10 dagar.
Om jag räknat rätt.
Bäst att dubbelkolla.
Jo 11 dagar idag, snart 10.
Alltså om 11 dagar får jag min suprise.
Som ett barn på julafton.
All denna saknad kommer äntligen vara över.
Men du är värd allt.
Jag hade kunnat vänta hur länge som helst på detta.
Så länge jag väntar på dig.
Allt vi gått igenom på dessa snart 6 månader.
Galet.
Men jag älskar dig mer & mer för varje dag som går.
Och längtar något fruktansvärt varje dag.
Det jobbigaste av allt är att man inte ens med ord kan beskriva saknaden jag känner.
Alldeles tomt & ensamt utan dig vid min sida.
-
Hej & hopp vartfall så ska jag alldeles strax hoppa i sängen.
Jobbat som en röv och är förtjänt av 2 dagars ledighet nu måndag & tisdag.
Men en massa att fixa.
Imorgon är de träning & hämta ut passet samt fixa med turistvisum.
På tisdag ska det göras en massa makeup läxor så jag inte kommer back med det när jag är i LA.
Kommer bli awsome.
Tiden springer snabbt nu.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0