jobb på schemat.

Godmorgon!
Eller ja, kanske inte riktigt godmorgon vid denna tid.
Men jag är så fruktansvärt trött så jag tänkte det passade in.
Igår hade vi myskväll hela gänget, jag & berg valde filmer & det var sista gången fick vi höra haha.
Riktigt dåliga var dem.
Vaknade kl 9 idag, André kom med största frukosten och sen drog jag till gymmet.
Trött & hängig ligger jag nu åter i Sandras soffa och kollar film, väntar på att klockan ska slå 16 så jag kan jobba några timmar, blö.
Inte alls sugen på att jobba.
Det är ju filmvärlden ute, kallt & spöregnar.
Blir så lissen.
MEN 12 dagar idag, helt otroligt!
12 jäkla dagar kvar tills jag får se min pojkvän.
Underbar känsla i min kropp.
Nej nu ska jag kolla klart filmen och dega lite till.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0