BARA 5 dagar kvar.

ENDAST 5 dagar kvar.
På torsdag ses vi, älskling.
TORSDAG TORSDAG TORSDAG.
fyfan vad härligt.
nu är jag nyss hemkommen ifrån jobbet, riktigt slut är jag.
jobbar en kväll imorgon med och innan dess ska jag hinna upp till Gmormor och fixa foton av henne.
samt sola & träna är de tänkt att det ska hinnas med.
känner mig som en blekfis då vi inte sett en skymt av solen på jag vet inte hur länge.
kul att komma ner till sin negerpojkvän då, hum... haha.
måndag har jag en ledig dag, det enda som är inbokat är att bygga naglar samt träffa mormor en sväng.
sen får vi väl se vad som händer och sker.
saknig saknig saknig.
nej om man skulle kolla klart denna dåliga film och sen hoppa i sängen direkt.
äckeltrött ikväll.
PUSSPUSSPUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0