9 9 9 9 9 9 9 9 9

9 små dagar idag.
fy vad jag är överlycklig.
och jag hoppas att mina paket kommer nu i veckan så jag kan börja packa ner lite.
ska upp på vinden och leta rätt på en resväska och tvätta en massa kläder.
men fått tipset på att bara ta med bikinis? tja, låter inte alls fel faktiskt.
då vädret här i sverige inte alls tillåter bikinin just nu.
fy vad jag längtar efter min älskling & värme.
det kombinerat kan ju inte bli bättre.
just nu ligger jag och sandra i varsin soffa.
har precis gjort två läxor på henne.
sen ska jag göra någon på mig själv innan jag drar som jag kan lämna in sen är allt gjort.
så skönt.
nu börjar all stress sakta men säkert försvinna.
pass och inresetillstånd är fixat.
så nu är det packningen som ska ordnas bara.
HOW AWSOME.
pepppeeeeeeppeppppp.
håller på och se om jag kan få hem en bättre version av "the lucky one" för sen jag fick ner sist sög.
är på lite sånt kärlekfilmshumör, haha.
tur sandra gör mig sällskap denna kväll.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0