8 8 8 8 8 8 jäkla dagar!

PIRR I MAGEN.
Alldeles snart kommer jag att få se dig, hjärtat.
Som man kan längta, tror jag håller på att bli galen.
-
Denna dagen har bestått av jobb & jobb.
Efter jobbet hämtade jag en gråtandes lillebror som var super uttråkad och tog med honom till citygross för att inhandla en del från lisan som min kära gett mig, haha.
Hon i kassan tittade på mig som om jag inte vore klok med all den chokladen haha.
Efter handlandet så åt vi lite mjukglass , så en ledsen lillebror blev glad igen minsann.
Lämnade av honom hemma och begav mig till hörby där de var fullt tjo i verkstaden, kan man säga.
Där pillade dem både med hår & naglar, snygga brukar.
Blev lite sugen själv, men får la se.
Kanske efter min resa, vem vet om jag kan hålla mig tills dess.
Just nu som ni kanske förstått sitter jag i soffan hemma med datorn i högsta hugg.
Men inte länge till, ska upp på vinden och leta rätt en väska sen ska jag så smått börja packa faktiskt.
Ska dock inte ha med mig så jättemycket grejor, känner jag.
Får ju ha plats så man kan handla på sig lite.
Tur som man har kan man ju faktiskt lämna lite saker, då jag kommer tillbaka nästan lika snabbt igen.
HÄRLIG KÄNSLA.
Plus att efter alla kilo godis osv som älskling beställt finns där väl knappt till mina grejor, hahahha.
Nej nu ska jag ta tag i detta.
Fy vad det pirrar i min mage.
Längtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0