11 dagar.

Idag så har vi 11 dagar kvar och jag ljuger om jag säger att jag inte är nervös.
Jag är så nervös att jag knappt kan somna om kvällarna.
Ligger uppe och försöker föreställa mig hur det kommer att kännas när jag väl sitter där på flyget och väntar.
I 16 timmar ska jag flyga, har 3 böcker att fördriva tiden med.
Men jag hoppas ju verkligen att jag kommer sova en del, så att man inte är helt förstörd när man kommer fram, haha.
Så himla nära nu.
Ikväll jobbar jag 16-22 sen har jag 2 dagars ledighet, hur awsome.
Men det är en massa som ska fixas, måste hämta ut mitt pass osv.
Sen måste jag göra mina läxor så jag är fri från det när jag är i LA.
Men jag lär ju pilla lite makeup ändå, men slippa stressen på att saker ska lämnas in kan vara skönt.
Så allt sådant ska göras.
Jag har införskaffat mig ett handbagage, eller en handbagageväska, haha.
Hoppas den kommer i veckan.
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska slå 14 så jag kan dra till gymmet & gymma lite innan jobb.
Varit så duktig med träningen nu dem 2 senaste veckorna.
Och godis har jag helt lagt av med, vattenmelon är de nya.
Fy för tusan vad gott det är, hade kunnat leva på det faktiskt. Haha.
Hoppas jag håller fast vid detta även när man har en pojkvän som är världens största godismonster (näst efter mig) i närheten.
Men det ska nog gå bra, haha.
HEPP HEPP, nu ska jag klä på mig träningskläder och bege mig ut i detta dumma väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0